sunnuntai 13. maaliskuuta 2016

Kursseille hipsis hopsis.

Siitä ei ole kovin kauan aikaa, kun joku kommentoi tänne blogiini "Olisi ihanaa päästä pitämällesi kurssille!". Ja se toimi alustana,  jonka jälkeen olen uskaltautunut muutaman kurssin pitämään - työyhteisössä, AskarteluPirtillä viime syksynä ja viikonpäästä Seinäjoella. Mutta kurssittajaana olen todella tuore. Jokainen kurssi edellyttää pitkällistä valmistelua, jännitystä on ja itsekritiikki huutaa korvaan "mikä minä olen mitään kenellekään opettamaan?!?!". Samalla olen todella innoissani ja ihastuksissani, että pääsen jakamaan jotain itselleni niin rakasta.

Tänään olen siis kirjoitellut vaihemonistetta ensiviikonloppua varten ja siitä tuli mieleeni muistutella Askartelupirtistä ja kurssistani siellä.

Kurssin ainakana teemme aukeaman, jossa ohjaan blogiani pidempään seuranneille tuttuja kerrostekniikoita käytten artjournal aukeaman tai sivun. Välineinä käytämme kynää, liimaa, lehti- ja paperi silppua, leimoja, vesiliukoisia liituja, gessoa ja akryylimaalia.  Helppoa, rentoa ja vapauttavaa kuiin leikki. :) Paikkoja on vielä, joten tervetuloa mukaan leikkiin (tästä linkistä pääset varaamaan paikkasi).

Ja niin milloin ja missä:
Askartelupirtti järjestetään 15.-17.4.2016  Tampereen Teiskossa Murikka-opistossa.
Kurssi toteutetaan la 16.4. klo 10-13. Murikassa myös mahdollista ruokailla.
Kurssin hinta 35€  (sisältää kaiken tarvittavan materiaalin, aukeama tehdään paperille, mikäli omaa kirjaa ei ole mukana) ---samalla reissulla pääset kurkistamaan myös myyntikojut ja aistimaan ihanaa askartelutunnelmaa muualla Pirtissä.

3 kommenttia:

  1. Mitä-missä-milloin tarkalleen ja paljonko?

    VastaaPoista
  2. Hyvä kysymys Maca.Laitanpa tuohon tekstii... ei lue yllä.

    VastaaPoista
  3. Kiitos tiedosta! Minä haaveilin tuota Seinäjokea, Tampereelle en pääse. Harmi.

    VastaaPoista

Kiitos kun jätit kommentin - piristää aina mieltä. Se julkaistaan, kun olen sen lukaissut. Yritän jäljittää katoavat kommentit.
Katoavista kommenteista en tiedä, mutta automaattikommentteja ropisee, joten sanavahvistus palaa "kehiin".