sunnuntai 29. toukokuuta 2016

Artjournal: Lomaa odotellessa


 Eilen illalla doodlaillen ja tänään väriä antaen. Pöllö on tehty erikseen, omalle paperilleen ja siitä leikattu irti ja liimattu sivuun.


Inspiraation sain tähän sivuun Teesha Mooren sivuista. Huikean taitava ihminen. Hän käyttää paljon lehtikuvia töissään, joita yhdistelee mielikuvituksellisin tavoin.

Sellainen tässä tuli mieleen, että jos haluaa värejä, kolmiuloitteisuutta -niin ei voi huijata. Pakko tehdä kerroksia ja antaa aikaa,lisätä väriä ja pohtia mitä seuraavaksi. Itse olen hätäinen ja vielä huono jatkamaan työtä, jonka olen käsistä jättänyt. Kuitenkin se on se, mitä yritän oppia. Tie on pitkä.


4 kommenttia:

  1. Tämä on hauska ja iloinen! Olet paljon kirjoittanut kerroksista, mutta tässä työssä se kolahti itselle tajuntaan ihan kunnolla. Doodlailin vkl:na pitkästä aikaa ja sun jutun avulla tajusin mitä se vielä kaipaa: varjoja eli kerroksiahan nekin :). Mukavaa alkanutta viikkoa!

    VastaaPoista
  2. :) Mä taidan olla yhtä kerrosta koko ihminen. Mutta näinhän se on, että vaikka työ ei olisi "paksu" tai 3 uloitteinen, ilman kerroksia, varjoja, jotka kerroksista syntyy...

    VastaaPoista
  3. Vallan mainio ja Teesha on myös mun yksi suosikki.

    VastaaPoista

Kiitos kun jätit kommentin - piristää aina mieltä. Se julkaistaan, kun olen sen lukaissut. Yritän jäljittää katoavat kommentit.
Katoavista kommenteista en tiedä, mutta automaattikommentteja ropisee, joten sanavahvistus palaa "kehiin".